head-trip

מטיילים ממליצים

אריאל שלום,
אנחנו עדיין תחת הרושם העז שהותירו בנו מראות הטבע המופלאים של דרום אמריקה.
אין די מילים שיביעו את יופיו של הטבע, על שלל פריחותיו, שלגיו, קרחוניו ואגמיו.
הגענו אליך לגמרי באקראי, כבר מהמפגש הראשון הבנו שפגשנו את האדם הנכון שיסייע לנו בהכנת הטיול לנוסע העצמאי. התוודענו לאדם סבלני מאד שיודע מצוין את מלאכתו ומכיר היטב את היבשת.
חברת התעופה  latam  איתה טסנו את כל טיסות הפנים עמדה בדייקנות בלו"ז.
בכל מקום שנחתנו המתין לנו מדריך/ מדריכה  ונהג. לאורך כל הטיול עמדו לרשותנו רכבי ואן חדישים. המדריכים היו מצוינים וכמוהם הנהגים.
זה המקום להודות לך, אין ספק שנמליץ בפני כל מי שחושב לצאת בטיול עצמאי.

בברכה ותודה
פנינה ושוקי שנבוים -  כפר סבא.
שולה ומיקי רונן - כפר סבא

היי אריאל

ראשית נציין שחזרנו לפני מספר ימים ארצה מטיול בן 24 ימים שתכננת עבורנו.
הטיול היה חוויה בלתי נשכחת כשאתה ברוב מקצועיותך ומומחיותך היית שותף מלא להצלחת הטיול וההנאה שנחשפנו אליה. דאגת לכל שירותי הקרקע שהיוו בסיס להתנהלות וזרימת הטיול. המקומות והאתרים  שהגענו אליהם בהנחייתך הינם תופעות טבע מהמרשימות בעולם. הזמינות שלך בטיול הייתה עבורנו פורקן בלבד לשתף ולהודות לך בזמן אמת...אין ספק שאנחנו נמליץ עליך בחום לכל מכרינו. קודם כאדם מקסים, קשוב ,אמין ,ומקצוען אמיתי.
יישר כח על פועלך עבורנו.
משפחת עראמי.

אריאל

עברו 4 יממות מאז נחתנו מהטיול בפטגוניה-דרום אמריקה ואנחנו עדיין מרחפים בתוך החוויות של הטיול. תכננת לנו טיול, התפור למידותינו. בתכנון שלך, חשבת על כל פרט והעיקרון המנחה בתכנון שלך היה  כיצד לשלב את הטיולים בכל המקומות המיוחדים של פטגוניה, אבל לעשות זאת ביעילות ובנוחות מרבית.
הביצוע תאם לתכנון ב-100%  בכל מקום חיכו לנו , הסיעו אותנו, הדריכו אותנו ודאגו לכל מה שנדרשנו לו.
המרחקים בטיול היו גדולים ושילבו הרבה טיסות פנים – גם כאן, דאגת לתיאום בין הטיסות ולמקומות בהם בחרנו יחד אתך לטייל –לדוגמא:  טיסה לחצי האי ולדז שולבה בטיול במטרה לספק את סקרנותנו לצפות בפינגווינים.....
אריאל, עשית זאת בנועם ובסבלנות ובכך יצרת מענה רגוע ובטוח לציפיות שלנו לקראת הטיול. על כל אלה ברצוננו להודות לך, ולציין שבמידה ומי מחברינו ירצו לצאת לטיול מסוג זה, נמליץ לבחור בך כמתכנן הטיול.

ורדה ואהוד בר-דורון

אריאל היקר,

תודה לך על טיול מקסים ומאורגן להפליא.
בילינו 9 ימים בלתי נשכחים בגואטמלה.
הארגון המופתי, ההדרכה, המסלול והאטרקציות – הכל היה מושלם!
להתראות בטיול הבא..

קבוצת מאור.

היי אריאל,

הטיול שערכנו לפרו, צ'ילה, ארגנטינה וברזיל הצליח בזכותך!!!
התכנון הקפדני, ההקשבה  והתפירה האישית של כל הפרטים, אפשרו לנו ליהנות באופן מלא מכל החוויות שחווינו ומזמנת למטייל בה.
הדאגה, ואי בזבוז זמן , דוברי אנגלית מצויינת ובעל ידע נרחב אשר דאגו לכל פרט.
נהנינו מכל רגע, ונמליץ עליך בחום רב לכל ידידינו.

תודה רבה

אילה ואיציק

אריאל יקר,

הטיול שלנו לפרו היה מדהים, והרבה בזכותך.
התכנון הקפדני, ההקשבה לרצונות שלנו והתפירה האישית של כל הפרטים, אפשרו לנו ליהנות באופן מלא מכל החוויות שפרו מזמנת למטייל בה, ללא דאגה וללא בזבוז זמן על "מנהלות".המדריכים היו מקסימים, דיברו אנגלית מצויינת, ודאגו לכל פרט.נהנינו מכל רגע, ואנחנו ממליצים עליך בחום לכל מכרינו.

תודה גדולה, מחכים לטיול הבא!!

גיא ורוית

תמונה לאתר

שלום רב,
בחודש ספטמבר 2017, טיילנו באחד האזורים המעניינים והמרתקים בעולם : פרו + אקוודור וגולת הכותרת איי גלפגוס. הטיול תוכנן ואורגן ע"י טיילור טריפ - אריאל  ברונשטיין (אותו הכרנו מטיול אחר לפני כמה שנים).
תכנון הטיול היה מקצועי ובוצע בקפדנות רבה, הביצוע, בעזרת הספקים המקומיים שאריאל עובד איתם, היה מעולה. מעל הכל, גם התמיכה "מרחוק" של אריאל , במהלך הטיול , נתנה את ההרגשה "שיש מישהו שדואג לך "גם כשאתה רחוק.

תודה לך אריאל ומבטיחים להמשיך לטייל איתך.

דר' איילה ופיני בלן  פתח תקוה

תמונת מטיילים

אריאל שלום.
מילות סיכום לטיול בדרום אמריקה למשך כחודש שאירגן לנו אריאל.
ניהלנו איתו מספר פגישות מקדימות שבה הגדרנו את הצרכים והרצונות שלנו ואריאל איתר את הפתרונות המתאימים ביותר. טיילנו בחודש אוקטובר ב-: פרו, צ'ילה, ארגנטינה ובמפלי האיגואסו בברזיל.
אריאל צייד אותנו מראש בכל המסמכים (כגון: שוברי מלון ואתרים וכרטיסי טיסה)  וההנחיות הנדרשות במדינות השונות. היו לנו 4 טיסות בינלאומיות ליעד וחזרה ובנוסף עוד 7 טיסות פנים ביבשת, שתוכננו על ידי אריאל בצורה אופטימלית ותקציבית. הביצוע ע"י האנשים המקומיים היה בכל המקומות בהתאם לתכנית המקורית:
הנהגים והמדריכים עמדו כולם בלוח הזמנים וגילו בנוסף ליחסי אנוש מעולים, גם בקיאות הן בצד האדמיניסטרטיבי והן בצד המקצועי,  שהיווה עבורנו ערך מוסף חשוב. רוצים לציין במיוחד את ההדרכה בפרו ע"י המדריכה מריאלה שגילתה בקיאות ויכולת  תקשורת מיוחדים. בזכותה התאהבנו בבני האינקה...
הסיכום הוא, שהיה טיול מדהים ואנו ממליצים בחום על ארגון טיול כזה ע"י אריאל.

קבוצת קציר.

אריאל שלום .
לפני כשבועיים חזרנו מטיול בדרום אמריקה, טיול ״שנתפר״ על ידך, על פי מידותינו ובקשותינו.
אנו זוג גמלאים הנושקים את שנות השבעים, וקצת חששנו מטיול לדרום אמריקה שלא במסגרת קבוצתית. הגעת לביתנו, שמעת את רצונותינו וביחד, בסבלנות ובאכפתיות רבה, הכנת עבורנו מסלול נהדר לטיול אשר בעזרת מדריכים מקומיים בפרו ובברזיל, בוצע בשלמות ללא פספוס אחד.
הכל זרם על פי התכנית, שעה אחר שעה. קיבלנו את השרות הטוב ביותר לו זכינו אי פעם בטיולים קודמים, הכל ברמה הגבוהה ביותר.
אנו רוצים להגיד לך ״ תודה גדולה ״ על תכנון מצוין של טיול מופלא ושומרים לעצמנו זכות להשתמש בשרותיך הטובים בעתיד לבוא, בטיולינו הבאים.

בתודה ובברכה,
ציפי ושלמה לבנה.

טיול לפרו 1

אריאל יקר,
חזרנו מטיול לפרו ואנחנו רוצים להודות לך על תרומתך לחוויה הנהדרת.

ההקשבה לרצונות שלנו, הנעימות, האכפתיות והדאגה לכל פרט הפכו את הטיול למהנה כל כך!!
תכנון הטיסות, המלונות והטרק היו מושלמים!!
ממליצים עליך בחום!!!
מיכאל ודלית יששכר

תמונה

אריאל שלום,
תודה רבה על תכנון הטיול לפרו וברזיל. היה מדהים!!!!

התוכנית הייתה מגוונת, מלאה עניין. הכל היה מתוזמן.
הצלחת ל"תפור" לנו טיול שהיה מהנה ומעצים גם לי וגם לשחר ( בני בן ה-13.5).
אינטרנט לא עניין אותו. הוא היה מוכן להשאר בג'ונגל עוד ימים רבים.
תכננת תמהיל נכון בין אתרים ארכיאולוגים, טבע ,הכרות עם האוכלוסיה המקומית והמנהגים וכל זאת בהתחשב בתנאים של הסתגלות הדרגתית לגובה.
השתמשנו בהמלצות שלך למסעדות ונהננו מכל ביס.
אנו בטוחים שעוד נפגש ובינתיים נמליץ עליך בחום בכל הזדמנות.
תודה, תודה תודה,

רבקה ושחר מוריאל

היי אריאל,
אנחנו רוצים להודות לך על טיול מדהים!
דרום אמריקה נפלאה. הטיול היה מגוון, המדריכים מקצועיים ונעימים. תכנון הטיסות , המלונות. הכל היה מושלם!
ממש הייתה חוויה משפחתית נהדרת! המראנו יחד לפסגות ועכשיו נוחתים לאט לאט.
משפחת ערב.

תמונה קולומביה

היי אריאל,
חזרנו מטיול של 23 יום בארגנטינה צ'ילה וברזיל, טיול שכולו תוכנן ובוצע על ידך.
ברצוננו להודות לך על הטיול הנהדר. התכנון והארגון היו מצוינים. המסלול, סידורי הקרקע, המדריכים, הנהגים, המלונות וכול ההמלצות שלך היו מעולים והתנהלו ללא שיבוש כלשהו.
מילאת את כול בקשותינו על הצד הטוב ביותר!
מקווים להיעזר בך בטיולים נוספים בעתיד הקרוב.
מכול הלב ובהערכה רבה,

אתי ושייקה גן-אל ובשם כול הקבוצה.

תודה והערכה לאריאל ברונשטיין.

אריאל שלום!

ברצוננו להודות לך על תכנון וארגון הטיול לקובה , קוסטה ריקה וגואטמלה.
הביצוע היה מעולה. בכל מקום חיכו לנו מדריכים מצוינים ,דוברי אנגלית רהוטה, שדאגו לכל צרכינו.
הרכבים היו נוחים והנהגים נחמדים ואדיבים.
בתי המלון היו מהודרים ומפנקים ונהנינו מאד מכל מה שהציעו.
טיסות הפנים היו נוחות מאד והשרות מעולה.
חזרנו נפעמים ומלאי חוויות מעניינות ומגוונות.
כל הכבוד והמון תודות!
נשמח להיעזר בשירותיך גם בעתיד.

ישראלה שפיר בשם כל חברי קבוצת שפיר.
תמונה קבוצתית 1 לאתר

אגדה של פברואר

אריאל היקר !

אשתי ואני מבקשים להודות לך על חודש של טיול מהאגדות .
לטעמנו התכנון היה מושלם – בחירת המקומות והאטרקציות , סדר הטיול, השילוב בין ערים גדולות לטבע , בין טיולים מודרכים לנסיעות עצמאיות, התאמת לוחות הזמנים וגם בחירת בתי המלון שהתאימה לנו כשומרי מסורת במיוחד בשבתות בברילוצ'ה ובקוסקו.

מעל הכל עמד השירות שקיבלנו ממדריכי הטיולים והמלווים בכל מקום, עמידה בלוחות זמנים , הסברים מפורטים ונכונות לסייע בכל נושא.
השבוע בקוסקו ובעמק הקדוש ששיאו היה במאצ'ו פיצ'ו היה שבוע חלומי במיוחד.
מאוד מרגש  שתכנון כל כך מורכב ומפורט מצליח להתממש במלואו בצורה כל יפה.
השתמשנו בכל העצות שנתת לנו ואין ספק שהניסיון והידע שלך עזרו לנו לבחור את הטוב ביותר בשבילנו.

שמחים ומודים ,

מירי ומוטי דודי , ירושלים

אריאל שלום

חזרנו חמישי בלילה.
רצינו להודות לך על התכנון והארגון המצוינים של הטיול!
הכול דפק מעולה - סידורי הקרקע עבדו כמתוכנן - בכול מקום חיכו לנו, הטיולים המאורגנים היו בדיוק לפי התכנית.
כול המלונות היו מצוינים!
נשמח להמליץ עליך, באם תרצה להפנות מטיילים עתידיים...
שוב תודה רבה,
אריק, גיא, יובל

לפני מספר ימים חזרנו מהטיול בפטגוניה בחלק הצ'יליאני והארגנטינאי ובבואנוס איירס,
המסלול, הטיסות, סידורי הקרקע, המדריכים הפרטיים והטיולים המאורגנים היו מעולים,
הנופים המדהימים בהם פגשנו בטורס דל פיינה ובאגמים והקרחונים ליד קלאפטה יחד
עם הסיור בפורט מונט ובפורט וארס היו מהממים והשאירו הרבה טעם של עוד,
גם הטעימה של בואנו איירס (רק יומיים) השאירה בנו טעם של עוד.
רצינו להודות לך על בחירת המסלול המעולה יחסית למגבלות הזמן שהצבנו לפניך,
על האירגון המעולה (הכל דפק כמו שעון), לכל מקום שהגענו כבר המתין המדריך  או הספק
המקומי כך שלא בזבזנו זמן, גם בחירת המלונות היית מעולה.

תודה ולהתראות בטיולים הבאים
אריה ותמי מידליק

אריאל שלום,

שפו על הארגון ,הכול היה בדיוק לפי הלוז וההמלצות שלך היו כולם במקום.
מודים לך ,ממליצה לחברים שרוצים שיפנו וידברו איתך.
מקווה שזה רק הטיול הראשון שאתה מארגן לנו ובודאי לא האחרון .

תודה,
ליאון-פרחי.

חזרנו ארצה ביום חמישי ה 28 לחודש. מרוצים מאד

בשם אשתי - חנה ובשמי ברצוני להודות לך על התכנון, הביצוע והמעקב השוטף לטיול לדרום אמריקה שעשית עבורנו ועבור  משפחת בן מנחם . הטיול כלל את "קראטהאוסטל " לפי המלצתך וזה היה הטיול של "חיינו" . טיילנו הרבה בעולם אבל נופים ,מראות וחויות כאלה לא ראינו בכל מסעותינו בעולם.

הביצוע היה מושלם עם "אפס תקלות" בכל מקום חיכו לנו כמתוכנן בזמן ומדריכים מעולים, הרכב לנסיעה עצמית היה מעולה  , בתי המלון היו בין טובים לבין מצוינים. כמו כן המעקב שלך והדאגה שלך בזמן הטיול היתה נוגעת ללב .

לכן , אנו רוצים להודות לך על החויה הבלתי נשכחת .

בברכה
חנה ועמוס הדר

הי אריאל
חזרנו ביום חמישי מאושרים!
נהנינו מכל רגע והכל "דפק" כמו שעון שוויצרי.
המון תודות היה נפלא
אפרת ואבי ברזילי

שלום אריאל
אתמול חזרנו מהטיול הנפלא
רצינו להודות לך מכל הלב- הטיול היה ממש נהדר, מתוכנן למופת.
ממש הופתענו לראות איך אופרציה כלכך מורכבת פעלה ללא שום תקלה.
המסלול היה מדהים, המלונות טובים מאד וממוקמים כולם במקומות טובים
המדריכים והנהגים היו מצויינים. הכל התנהל מצוין ללא שום שיבוש.
כולם היו מקצועיים ואדיבים.
נהניינו מכל רגע, והתרשמנו עמוקות מהטבע המופלא של צ'ילה וארגנטינה
ישר כח!!
בתודה רבה!!
משפחת פרנס

שלום אריאל

חזרנו לארץ היום לפנות בוקר. הטיול היה נפלא. מקומות נהדרים וארגון מצויין.
תודה רבה על הכל
רינת ויובל יהודר

אריאל שלום

להלן סיכום התרשמותנו מהטיול ובעיקר מהתוכנית כפי שהוגשה על ידך.

ראשית, נציין שמאד נהנינו מהטיול, נחשפנו למקומות,תרבויות, אנשים ונופים שריתקו אותנו , גילינו מקומות ואתרי טבע מהיפים שקיימים.

הספק/ים המקומי: מציינים לטובה את הארגון , העמידה בלוחות הזמנים ואפס תקלות של הגורמים שקיבלו את פנינו והיו אחראים לאירוח ולהדרכתנו. רמת המדריכים הייתה טובה, הרכבים היו נוחים ותקינים. תוך עמידה במסגרת הזמן ובתכנים שהיו אמורים להעביר.

מלונות: בכללי המלונות היו בהחלט סבירים

טיסות פנים: מציינים לטובה את חברת התעופה  עמידה בלוחות זמנים, מטוסים נוחים ,שרות טוב

חברת ההשכרה: מסירת הרכב והחזרתו היו תקינים, הרכב היה נוח ותקין. בס"ה היה קל לנווט ממקום אחד למשנהו.

בטחון אישי: לא ניתקלנו בשום בעיה או איום הקשור לביטחון האישי.

מבנה הטיול: בספירת הימים המנהלתיים ,מצאנו כי טסנו 5 טיסות פנים, ועברנו יבשתית 3 פעמים את הגבול [ כל מעבר גבול יבשתי אורך בין שעתיים לשלוש וחצי שעות ]

סיכום:
על דעת משתתפי הטיול , היה טיול נהדר ורצינו להודות לך אישית על תרומתך להצלחתו .

שמשון הרלינגר

שלום אריאל,
אנחנו מבקשים להודות לך על ארגון הטיול בגלפגוס. מירי כבר כתבה לך,.. זה ביקור בגן עדן של הטבע. היינו על Coral l והחדר היה נהדר. כל השהות על האוניה וגם ההדרכה היו מצויינים. הכל דפק נהדר. אתמול היגענו לגואטמלה. ההעברה משדה התעופה הייתה כמתוכנן וחיכה לנו נהג נחמד.
היום פגשנו את סרגיאו. אדם מדהים ומיד הייתה לנו כימיה מצוייינת איתו. הוא אוטדידקט ולמד עברית בעצמו! מחר נמשיך לפי התכנית. תודה לך על האירגון של כל הטיול הנפלא. שכחתי לכתוב על ההדרכה המצויינת של מרכוס (ממוצא גרמני) בגואיקיל.
אני שמח לציין שזה אחד הטיולים הטובים שבהם לקחנו חלק. אנחנו נהנים מכל רגע.
ושוב, תודה על הכל!!!
בהערכה רבה,
מירי וטוביה

הנדון :  תודה והערכה לאריאל ברונשטיין

שלום רב ,

אנחנו הח"מ , נוהגים לטייל בעולם  בצורה עצמאית , כולל  באיזורים  " פחות  מסודרים "  ופחות מתויירים . בעבר טיילנו כך בסין ( מייד עם פתיחת הגבולות לישראלים  ) , הודו , מרכז אמריקה , רוסיה ,אפריקה וכו'.
מזה כמה שנים , חשבנו על יעד בדרום אמריקה / אנטרקטיקה / איי גלפגוס ולמדנו את ה"חומרים " הרלוונטיים  לכל יעד כזה .
לבסוף החלטנו להתמקד השנה בפטגוניה + תוספות באיזור ( המפלים באיגואסו + 3 ערים משמעותיות בדרום אמריקה ) .
מצויידים במידע בסיסי ורצונות , הגענו לאריאל וביקשנו שיתאים מסלול וסוג טיול עבורינו.

אריאל עשה עבודה יסודית ב"לימוד   ציפיותינו " ולבסוף הציע טיול ששיקף את הציפיות שלנו.

במכתב זה , ברצונינו להביא לידיעתך את הדרך היסודית בהכנת ההצעה , הסבלנות והמקצועיות בה אריאל הכין את המסלול ובעקבותיו את הצעת המחיר ( דרישות מרמת המלונות ,  תמהיל שירותי הקרקע וכו' ) .
ההדרכה , החומר שהוכן עבורינו וכמובן התדרוך לפני היציאה , היו טובים מאד והועילו במהלך הטיול.

בזה , אנחנו מבקשים להביע  הערכה ותודה לאריאל , על עבודתו .

אנחנו , נמליץ לאחרים ללכת בדרכינו ולחבור לחברה שלכם לטיולים מהסוג הזה.

דר'  איילה ופיני בלן
פתח תקוה

הי אריאל,
חזרנו,
רציתי להודות לך תכנון מוקפד מאוד של טיול קבוצת קניון ל"פטגוניה".
בסה"כ, אפשר לומר בלב שלם, כי הביצוע היה קרוב מאוד לתכנון.
ואיפה שלא, הרי שהפערים היו לא משמעותיים עד כדי זניחים.
היה טיול מדהים שהביא לחוויה יחידה ומיוחדת.
אבקש להודות לך על המקצועיות הגבוהה בתכנון ובביצוע,
מחכים לחוויות הבאות,
שבוע טוב,
להתראות,
אבי,

הי אריאל,

רצינו להודות לך מאד על טיול נפלא ומהנה שארגנת לנו. המלונות היו מצוינים וגם המדריכים והרכבים.

הכל תקתק וזרם ללא תקלות, למעט כמובן העיכוב בטיסה שבדיעבד זה היה לטובתנו כי הרווחנו כמעט יום בווארדרו ובילינו ערב בפריז.

נקווה למסעות נוספים בהמשך..

המון תודה,

ניצה ודיוד

Hi Ariel,

We are back home safe and all is OK with us.
We wish to take this opportunity and thank you for a wonderful adventure, which you have supported us from building the plan changing it according to our different requests, it was very interesting and adventurous plan and we were provided with such a great services within all 4 countries travel agent offices

These services were giving to us on time everywhere and as per schedule, with no issues what so ever - we really felt like we were hosted by South America itself !
The trip plan worked fine, all the reservations of any kind was in place without issues, the services personnel we met during all the trip were kind, helpful and warm individuals (even if it was the drivers which didn't speak any English....).
Please forward our sincere gratefulness and best wishes to all travel agents we have in contact with.
All the hotels were clean, in good maintenance, welcome and warm reception and services. For sure there were some hotels better than others, however it was according and above our expectations.
Do let us know if you need any further information or have questions here.

Thank you and best regards,
Revital and Ronen Furman

לאריאל שלומות.
בשמי ובשם רעייתי ניצה אני רוצה להודות לך (ולחברת Alaska Tours) על הטיול הנפלא שהיה לנו.
התכנון היה מעולה ובאמת טעמנו מה״דובדבנים שבקצפת״
הארגון היה למופת והכל ״דפק״ טיפ טופ. לא היה מצב בו לא היינו רשומים בלודג׳ בו הוזמן עבורנו חדר, בטיסה או בשייט- הכל ״נתפר״ מראש עד הפרט האחרון.
הלודג׳ים אף הם היו ברמה טובה ואפילו במקומות הנידחים ביותר החדרים היו גדולים ונקיים חדרי האמבטיה והשירותים ברמה טובה וגם האוכל היה טעים )במיוחד בארוחות הערב, ארוחות הבוקר לעיתים היו מצומצמות).
ההסברים ובמיוחד ההנחיות של הדרך עזרו עד מאד ,אף שפה ושם יש מקום לשיפור קל (ראה הערות בהמשך)ראוי לציון תיק ההדרכה שניתן לנו באלסקה (חיכה לנו בולדוג׳ הראשון) שהיה נוח מאד להשתמש בו במהלך הנסיעות.
גם מזג האוויר שיחק לטובתנו חלק גדול מהזמן השמש זרחה ועד עתה באף מקום לא ירד לנו גשם.
החוויה בהא הידיעה שהייתה לנו- דב שחור שחצה את הכביש בריצה ממש לפני המכונית שלנו (כ-10 מטר לכל היותר) בדרך! מהלודג׳ בפלמר.
הצבעים בדנאלי היו מרהיבים ,אם כי העצים עדיין בצהוב וירוק (עדיין לא באדום) אך משטחים של פריחה אדומה נתנו את הרקע האדום

אריאל בוקר טוב,

חזרנו מאלסקה בשעה טובה ואני שמח לדווח לך שכל מה שארגנת, רכב, מלונות מעבורת, שיט טיסות וטיולים פעל היטב וללא שום בעיות. התיחסויות שיעזרו לך.

- כל המלונות היו טובים. בכולם היתה ארוחת בוקר גדולה וטובה מעבר למה שחשבנו (לא רק קונטיננטלית, קפה ולחמניות, אלא ארוחה מלאה). זה כמובן לא כולל את המלון בקנקוט שלא נותן ארוחת בוקר אך גם הוא היה טוב.

- כל הטיולים והטיסות היו בזמן ולפי הנוהל שנכתב בהזמנה. זאת למעט הסיור בדינאלי, בהזמנה כתוב נקודות עליה לאוטובוס שלא כללו את המלון שלנו ובפועל ביררתי והאוטובוס כן אסף אותנו מהמלון.

- את הכרטיסים למעבורת מואלדז לקחנו ביום שלפני השיט מה שחסך זמן בבוקר (הינו צריכים להתייצב ב 06. אגב הסיבה לזה שצריך להגיע שעה - שעה וחצי לפני הזמן, מה שלא קרה במעבורות בקנדה ולא בנורווגיה, אלו גם בדיקות ביטחוניות שלוקחות זמן וגם הטענה איטית במסלול יחיד. במקומות האחרים לא היו בדיקות ביטחוניות והעלאת המכוניות נעשתה בו זמנית בכמה מסלולים וזה לקח דקות).

היה לנו מזג אוויר יפה כך שהסיכום מוצלח מאד.

תודה וחג שמח
אריאל ינקו

לאריאל שלום רב !
אני מבקש להודות , אמנם באיחור , אך מקרב הלב על השרות שנתת לנו בהסדרת טיול לגלפגוס בחודש פברואר השנה.
הטיול, אשר היה חלק מנסיעה ארוכה של כמה חודשים לביקור בפרו אצל הבת שלנו, היה מתוכנן היטב לשביעות רצוננו ובעיקר היהמאורגן היטב ללא כל תקלה ו/או עיכוב ו/או שינוי.
בכל מקום המתינו לנו ונתנו את השרות לשביעות רצוננו.
ברור כי המלצנו על שירות שלך לחברים שהתענינו בגלפגוס בפרט מ ובטיולים מאורגנים פרטיים בכלל !
נשמח בעתיד לקבל מכם שוב שרות.