טיול פרטי לארגנטינה וצ'ילה

מסע אל מרחבי פטגוניה המופלאה

head-trip

טיולים לארגנטינה וצ'ילה למטייל העצמאי

טיול לארגנטינה וצ'ילה - טיול לדרום אמריקה


פטגוניה משתרעת על פני כמיליון קילומטרים רבועים, רובם בארגנטינה וחלקם בצ'ילה. השם פטגוניה ניתן לחבל ארץ זה על ידי מגלה הארצות מגלן, Patagon  פירושו בספרדית "גדל רגליים" והוא התאים לילידים שפגש מגלן שהיו גבוהים בהרבה מאחיו האירופאים. בפטגוניה שמורות טבע מן המפורסמות בעולם זרועות אגמים, לגונות, מפלי מים וכמובן הקרחונים שהם אחת האטרקציות הייחודיות שמצפות למבקרים בפטגוניה הקלאסית. הטיול לארגנטינה וצ'ילה שלנו מתחיל בבואנוס איירס ארגנטינה וממשיך דרך עיירות ציוריות וטבע פראי ומרהיב בחלקה הארגנטינאי של פטגוניה. נחצה בשייט אל צ'ילה ונחווה את פטגוניה גם משם, סביב האגם הגדול ביותר במדינה. הטיול אל חלקה הקלאסי של פטגוניה רחבת הידיים מתאים למי שמוקסמים מכוחו הבלתי מרוסן של הטבע הן מבחינת בעלי חיים (נפגוש גם מגוון עצום של ציפורים אקזוטיות ופרפרים) הן מבחינת צמחייה והן מבחינת העולם הדומם, הרים, אגמים, נחלים זורמים, מפלים שוצפים וקרחונים מלכותיים.

טיול לארגנטינה

מסלול טיול לארגנטינה וצ'ילה

יום 1 - יציאה מתל אביב לבואנוס איירס, שלל חוויות ב"פאריס של דרום אמריקה"

המרחק מתל אביב לבואנוס איירס, עיר הבירה של ארגנטינה, הוא מעל ל12,000 קילומטרים, נטוס לשם דרך יעד ביניים ונגיע רק בבוקר היום השני לטיול. ננצל היטב את השהות בבואנוס איירס, המכונה גם "פאריס של דרום אמריקה", נבלה את היום בסיור בעיר, נבקר בכיכר 25 במאי (ה 25 במאי 1810 הוא יום תחילת המרד שהוביל לשחרור דרום אמריקה משלטון ספרדי), נצפה ממנה בבית הוורוד שעל מרפסתו ניצבו בשעתם חואן ואוויטה פרון, נהלך בשדרות ה 9 ביולי (תאריך יום העצמאות של ארגנטינה) מן השדרות הרחבות והמרשימות ביותר בעולם, נבקר באחוזת הקבר המפוארת של אוויטה פרון, נצפה על כיכר הקונגרסים ועוד.
לנים - בבואנוס איירס

יום 2 - שוקולד, אגמים, פסגות הרים ומלונות מפוארים

בשדה התעופה לטיסות פנים נעלה על טיסה לברילוצ'ה, עיירת נופש הררית במרכז אזור האגמים הארגנטינאי. ברילוצ'ה מפורסמת בזכות היותה עיירה קסומה בעלת חזות שוויצרית, כמו בשוויצריה גם בברילוצ'ה תעשיית שוקולד בייתי מפותחת. ברילוצ'ה שוכנת בלב הפארק הלאומי נאווהל הואפי (Nahuel-Huapi) ולפיכך היא מוקפת טבע פראי הכולל אגמים עמוקים בצבע כחול עז ופסגות הרים עטורי קרחונים ועצי מחט. נצא לטיול המכונה "הסיבוב הקטן" להכרת ברילוצ'ה וסביבתה, ניסע לאורך גדת אגם נוואהל הואפי, נחלוף עלפני הקריה למחקר גרעיני ונגיע אל בסיס גבעת קמפנריו, נעלה ברכבל אל הפסג ת הר קמפנריו בגובה 1050 מ' משם תצפית פנוראמית מרהיבה על האזור כולו. נבקר במלון המפואר השוכן על גדת אגם ז'או ז'או וחולק עימו את שמו, נעשה את דרכנו לאורך אגם טרפול חזרה אל המלון המפנק בברילוצ'ה.
לנים - בברילוצ'ה

יום 3 - ההר הרועם, עמקים פסטורליים, יערות וקרחונים

נצא מברילוצ'ה לטיול בן יום אחד אל הגבוה מבין הרי האזור, הר טרונדור, המכונה ה"הר הרועם" כאשר הגבוהה מבין שלוש פסגותיו מתנשאת לרום של 3555 מ'.  ניסע דרך העמק היפיפה שלמרגלותיו, נטייל בשבילים בין עצים וצמחים האופייניים לאזור. דרך עמק זרוע אגמים וקרחונים נגיע אל נקודת תצפית אל הקרחון השחור המפורסם ומשם נחזור לברילוצ'ה.
לנים - בברילוצ'ה

יום 4 - סן מרטין הקסומה

את היום הרביעי לטיול נקדיש לעיירה הציורית סן מרטין דה לוס אנדס. מברילוצ'ה ניסע ב"וייה לה אנגוסטורה" ודרך שבעת האגמים, מסלול הררי זרוע פינות חמד נסתרות, יערות ואגמים. בסן מרטין נטייל ונאכל, נחזור לברילוצ'ה דרך מעבר קורדובה.
לנים - בברילוצ'ה

טיול לארגנטינה

יום 5 - חוצים את האנדים ברכב ובשייט

ביום החמישי נחצה לצ'ילה , נצלח את רכס הרי האנדים ברכב ובשייט על פני אגמים ולגונות צבועות כחול טורקיז וירוק. את הגבול לצ'ילה נעבור בעיירה פאוז'ה (Peulla) ומשם נמשיך בשייט אל פטרואה (Petrohue) השוכנת על שפת אגם כל הקדושים (Lago todos los Santos). נתרשם ממפלי פטרואה, נטייל באזור תוך שאנו עוצרים בנקודות תצפית מרהיבות מהן נשקף נוף עוצר נשימה של הר הגעש אוסורנו. בשעות הערב נגיע לעיירה הקסומה פוארטו ואראס על גדת אגם ינקיוואה שם נבלה את הלילה.
לנים - בפוארטו וואראס

יום 6 - עיירות על חוף האגם הגדול ביותר בצ'ילה

את הבוקר נקדיש לסיור בפוארטו וואראס שרחובותיה ושדרותיה מקושטות בערוגות ורדים. נעפיל אל ראש גבעת פיליפי ונערוך תצפית אל עבר הר הגעש אוסורנו ואגם ינקיוואה, האגם הגדול ביותר בצ'ילה. נבקר בשוק הדייגים ושוק מלאכות היד של פוארטו מונט.  בשעות אחר הצהריים נגיע אל העיירה פרוטילאר (Frutillar), גם היא על חוף אגם ינקיוואה. נסייר בעיירה וניכנס למוזיאון המקומי שם נתוודע אל סיפור הקמת העיירות באזור על ידי מתיישבים גרמנים בסוף המאה ה19.  בשעות הערב נחזור למלון בפוארטו וואראס.
לנים - בפוארטו וואראס

יום 7 - בוקר רגוע ואחריו בטיסה ובאוטובוס אל פוארטו נאטאלס

את שעות הבוקר נבלה בפוארטו ווארס, כל אחד כראות עיניו. ניפגש בצהריים, ניסע אל שדה התעופה ונטוס אל פונטה ארנס משם נמשיך באוטובוס ציבורי אל המלון בפוארטו נאטאלס שם ימתינו לקבל את פנינו.
לנים - בפוארטו נאטאלס

יום 8 - שמורת טבע מן המפורסמות בעולם

מפוארטו נטאלס ניסע אל הפארק הלאומי טורס דל פיינה, מן הפארקים המפורסמים ביותר בעולם, פארק עצום ובו צוקי גרניט המתנשאים לגובה של 2,800 מטרים, מפלי מים, יערות, אגמים, קרחונים ושלל בעלי חיים כולל מעל למאה זנים של ציפורים צבעוניות ומרהיבות. נלך במסלול היוצא מן המפלים הגדולים ביותר בשמורה, "סלטו גרנדה", נעבור בנקודת תצפית ממנה נשקף בכל הדרו אגם נורדסקוילד (המכונה "האגם השוודי"). נמצא עצמנו נוסעים בין עדרי גוואנקו ונתרשם מעמודי פיינה הידועים. גם את הלילה נבלה בשמורה.
לנים - בטורס דל פיינה

יום 9 - סיור חופשי בשמורה ונסיעה חזרה אל פוארטו נאטאלס (PUERTO NATALES)

את היום כולו נבלה בשמורה, ניתן יהיה לסייר עצמאית או להזמין טיולים המאורגנים מטעם המלון. בשעות אחר הצהריים נעשה דרכנו בנסיעה ללא ליווי מדריך מפארק טורס דל פיינה חזרה אל פוארטו נאטאלס.
לנים - בפוארטו נאטאלס

יום 10 - קלפטה, בירת אזור הקרחונים

מיניוואן ובו נהג בלבד (ללא מדריך) ייקח אותנו מפוארטו נאטאלס אל העיר הקטנה קלפטה המוכרת כבירת אזור הקרחונים של ארגנטינה. קלפטה שוכנת למורדות הרי האנדים המושלגים, בסמוך לאגם ארחנטינו, מעיר זו יוצאים סיורים אל אזור פריטו מורנו כמו גם שייט בסירות אל קרחון אופסולה. כבר בשנת 1981 הכריז ארגון אונסק"ו שפארק הקרחונים הוא אתר מורשת לאומי.בקלפטה מסעדות מעולות ובתי קפה מקסימים, המעוניינים בכך יוכלו לצאת לסיור רגלי אל לגונה נימס במרחק קילומטר אחד בלבד מהעיר, לגונה זו ידועה כמוקד משיכה לשלל סוגי ציפורים.
לנים - בקלפטה

יום 11 - הפלגה, נסיעת שטח וצעידה על גבי קרחון

נצא מוקדם בבוקר אל נמל  Punta Bandera, כ 50 קילומטרים מקלפטה. מן הנמל נצא בשייט על גבי ספינה מודרנית, בטוחה ונוחה. נפליג בין גושי קרח ונתרשם ממראהו עוצר הנשימה של חלקו המזרחי של קרחון אופסלה (Upsala). נשוט דרך תעלת Cristina ונגיע לחווה הקרויה על שם התעלה. נבקר במוזיאון האזורי ונצא ברכב 4X4 לנסיעה בת כ 10 קילומטרים בכביש הררי עד לשמורת קרחון Continental שם נוכל לצעוד כ30 דק' בשדה קרחונים "שחוקים". הצעידה על גבי הקרחונים מאפשרת צפייה במראות יוצאים מן הכלל וביניהם אגם Guillermo, קרחון Upsala, רכס האנדים ואזור הקרחונים של דרום פטגוניה. ארוחת הצהריים תוגש לנו במהלך הטיול כאשר בסופו נפליג חזרה אל נמל Punta Bandera ממנו נשוב בנסיעה אל המלון בקלפטה. לנים - בקלפטה

יום 12 - קרחון מתנפץ וטיסה אל בואנוס איירס

נצא מקלפטה וניסע לאורך גדת אגם ארחנטינו אל עבר פארק לאומי במרחק של כ 80 קמ' ובו קרחון פריטו מורנו המכונה "הקרחון המתנפץ". קרחון זה חוצה את אגם ארחנטינו, מתנשא לגובה של 70מ' מעל לפני האגם והוא הקרחון היבשתי הפעיל הגדול ביותר בעולם. נעבור בקרבה כזו אל הקרחון עד שנשמע בבירור את קולות היווצרות הסדקים והבקעים בקרח, נוכל לארגן סיור אל הקרחון בהתאם למועד בו אנו צריכים להגיע לטיסה שלנו לבואנוס איירס. בשעות הערב ננחת בבואנוס איירס שם יקבל נציג מקומי את פנינו ויוודא שאנו מתמקמים בנוחות במלון.
לנים - בבואנוס איירס

יום 13 - סיור, שייט וטנגו בבואנוס איירס

נבקר בשכונות בצפון בואנוס איירס, דוגמת סן איזידורו ולה טיגרה אשר היו בעבר עיירות על גדת נהר לה פלטה עד שבואנוס איירס צמחה וחבקה אותן אל תוכה. נבקר באצטדיון ריבר פלייט ובאוניברסיטת בואנוס איירס, נפליג בסירת קטמרן כדי לצפות על העיר מן הנהר. נחזור אל המלון ממנו נצא שוב בשעות הערב לצפות במופע טנגו (כולל ארוחת ערב).
לנים - בבואנוס איירס

יום 14 - בשבילים, בגשרים ובשייט אל, סביב ומתחת למפלים

נטוס אל שמורת מפלי האיגואסו השוכנת במפגש הגבולות של ארגנטינה, ברזיל ופרגוואי. נסייר בצד הארגנטינאי של השמורה דרך שבילים וגשרים מתחת למפלים שוצפים, נתרשם מן הצמחייה הטרופית העשירה ושלל פרפרים ססגוניים. נגיע לנקודת תצפית על המפל המכונה "גרון השטן" אשר נחשב ללב שמורת המפלים. נצא לשייט קצר ומסעיר על גבי סירת זודיאק ממש אל תוך המפלים ונעבור את הגבול לברזיל.
לנים - באיגואסו

יום 15 -  טחנת כוח הידרואלקטרית הגדולה בעולם ופארק ציפורים עשיר באטרקציות

נסייר בצידה הברזילאי של שמורת מפלי האיגאסו, נערוך תצפית פנוראמית על המפלים, נתרשם מן הצמחייה הייחודית ושלל ציפורים אקזוטיות. נבקר בסכר איטאיפו החוסם את זרימתו של נהר פרנה ויוצר את אגם איטאיפו. מן האגם זורמים מים המניעים את טורבינות תחנת הכוח ההידרואלקטרית הגדולה ביותר בעולם אשר מצויה בבעלות משותפת של ברזיל ופרגוואי. בתחנת הכוח מועסקים 3000 עובדים, מחציתם מברזיל ומחציתם מפרגוואי. נבקר בפארק ציפורים בו לא רק מגוון עצום של בעלי כנף מקומיים מרשימים אלא גם מיני זוחלים ומכרסמים. בפארק הציפורים, בין צמחיה טרופית, נחלים ומפלי מים, ניכנס אל תוך כלובי ענק בהם שוכנים מני טוקנים, פרפרים, תוכי ארה ענקיים, יונקי דבש ועוד.
לנים - באיגואסו

יום 16 - יוצאים לדרך חזרה הביתה

נצא מאיגואסו אל שדה התעופה משם נטוס לריו או לסאו פאולו מהן ניתן להמשיך ארצה דרך אירופה.

לפרטים נוספים אדות מסלולי טיול,
צרו קשר

    שם (*)

    דוא״ל (*)

    טלפון (*)

    נושא

    טיול לארגנטינה עצמאי
    טיול עצמאי לפטגוניה
    טיול פרטי לארגנטינה וברזיל
    טיול לדרום אמריקה
    טיול לפטגוניה
    טיול פרטי לארגנטינה וצ'ילה
    טיול לארגנטינה

    הטיולים המוצעים באתר הינם לדוגמא בלבד.
    צוות המומחים שלנו ישמח לתכנן ולתפור את הטיול המתאים ביותר עבורכם.

    אולי יעניין אותך גם

      • שם (*)

      • דוא״ל (*)

      • טלפון (*)